maandag 25 juli 2011

Opgemaakt #1

Vandaag laat ik jullie zien wat ik deze tijd heb op gemaakt of gewoon weg gooi omdat het niet meer goed is.

Ik gooi 2 lip producten weg, een Lipstick en een Lipgloss. De Lipstick van de Action en de Lipgloss van B-Tuff?
Dan nog een deo van Vogue die op is en twee nagellakjes. De eerste is van Essence Space Qween en een gele van de Action.

En ik kom er net achter dat ik 2 dingen ben vergeten om foto's te maken. Ik heb nog oog remover pets op gemaakt en een Body Butter van Vaseline.

Sorry voor deze super wazige foto. Maar deze was eigenlijk voor de lol, haha?
Ik heb al heel lang geen vraag gedaan als afsluiter, hoe kan dat? Nou ik ben het eigenlijk helle maal vergeten, oepsie.

Wat heb jij opgemaakt deze maand?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie