zondag 24 juli 2011

F*cking Vet! Op je shirt?


Ja ja het is Britt, je weet wel van Echte Meisjes In De Jungle? En  ik weet niet of je het nog kan herinneringen dat ik laatst een ff snel tussen door blogpost plaatste met daar in dat Britt een eigen singel heeft F*cking vet! Je kent hem vast wel. Nou het wordt steeds leuker! Ze heeft nu ook nog eens een eigen kleding lijn op Zeroteez.nl. De kleding lijn is voor Vrouwen én Mannen. Ja voor mannen, alleen als ik een man was zou ik niet echt blij worden van een shirt met roze letters F*cking vet!!! By Britt. Laten we eens kijken wat Brittje voor ons heeft ontworpen. Nou dit shirt hier boven met F*cking Vet!!! er op. In verschillende kleuren: Zwart met Roze letters, Roze met Witte letter of Wit met roze letter. € 19,95
Dan hebben we ook nog de tekst: Ik hou wel van een feesie! Ook die zijn weer in verschillende kleuren te koop. En de prijs het zelfde € 19.95
En dan één van de grappigste vindt ik toch echt die: Van mij wordt je niet slimmer hoor! Hahahwham ook deze weer verschillende kleuren en de zelfde prijs € 19,95.


En dan heb je alle teksten nog in hemdjes. Verschillende kleuren en zelfde prijs 19,95. Al hoewel dat best duur is!

En de webshop  Zeroteez.nl heeft zelf ook wel leuke dingen niet alleen Britt's kleding lijn ook hun eigen. Het is ook van die shirts met grappige teksten en zo. Ik zou zeggen allemaal even kijken op Zeroteez.nl
En voor de mensen die nu denken: Héuh? Waar heeft ze het nu over? Nou kijk dan even deze video's hier onder!



Ga jij zo shirt kopen of laat je het links liggen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie