maandag 25 juli 2011

Cindy’s Twitpics

Ja nu ken je het inmiddels wel. Nou ik heb een iPhone maar ik Twitpicte niet zo heel vaak. Nu steeds mee, en vooral Zondag. En ik wou de foto's even laten zien. 

Maandag, Maandag had ik geen foto geplaatst sorry.
Dinsdag,
Lekkkker
Cupcake's!
Woensdag, Donderdag & Vrijdag had ik ook geen foto's geplaatst.
Zaterdag.
Jelly Puding Citroen?
Ik speel met eten! Ik ben stout? 
Jelly Puding lekkkker! *not*
Zondag,
Lekkker noedels...
'
Omdat tie cool is! Ja ik weet het me gezicht!
Dit kan echt niet oma!
Dit kom je zekker techen als in me logeer tas romelt.
ZO schattig baby katjes van me tante! Aaah

P.s Wat vinden jullie van me Cindy’s Twitpics logo? Is tie niet vet met die
ruimte ding er door heen?





1 opmerking:

  1. Bij dit kom ik tegen in mijn logeertas: heb je er neer gezet techen men ch ik wou even zeggen dat het met een g moet zijn!

    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie