zaterdag 23 juli 2011

30 days challenge - #4 Je beste vriend(in)

Dag 4 je beste vriend(in), bij mij is dat dus je beste vriendin! Iedereen heeft vrienden misschien dan geen beste vrienden maar iedereen heeft vrienden. Vrienden heb je nodig. Mijn aller beste vriendin is Veraaa <3. 
Ik heb haar leren kennen op school in groep 2 (of groep 3? Ik weet het niet meer! Wat erg) Maar later gingen we alle 2 naar een andere groep 3 of 4 en zijn we niet meer echt met elkaar om gegaan. Maar nu we weer samen in groep 7 (Eigelijk 8) zitten zijn we weer beste vriendinnetjes.
Op school zijn we eigenlijk bijna altijd bij elkaar. En uhmm... We halen NOOIT kattenkwaad uit hoor! Hahahwham paar dagen geleden wouden we belletje lellen je weet wel aan bellen bij iemand en dan weg rennen, ja dat dus. Vera belt aan en we rennen weg komt die man achter ons aan want we hadden die bel gemot! Hahah en zo nog veel meer dingen. Ze is me beste vriendinnetje voor altijd <3.

Op school maken we ook vaak grappige en leuke foto's uit verveling!
En met school feestjes zijn wij altijd wel opvallend verkleed! Vera i love yoooou! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie