vrijdag 22 juli 2011

30 days challenge - 3# 5 random liedjes van je iPod


Sorry sorry sorry voor de geen blogposten! Maar vandaag weer een nieuwe dag van de 30 days challenge! Vandaag de 5 random liedjes van mijn iPod, zo als jullie misschien wel weten ik heb een iPhone dus daar staan al mijn liedjes op. En om het makkelijk te maken heb ik er wat foto´s van gemaakt.
Dit zijn een paar liedjes van me iPod.

Mijn Artiesten?! Bruno Mars!

Dit zijn de meest geluisterd liedjes van mijn iPod. Wie staat er op nummer 1? The Lazy Song, yeeeaah.

Oke 5 random liedjes he? Hier komen ze:

Ja, de Lazy Song duh.

Lady Gaga met Born This Way.

Deze is best oud maar toch blijft deze leuk! Taio Cruz ft Kylie Minogue

Ook deze is best oud maar toch erg leuk! Usher - More.

En dit is echt een leuk zomer nummer! Danza kuduro.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een kijkje in mij iPhod te nemen! Hawhah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie