zondag 17 juli 2011

30 days challenge - #2 Mijn Angsten

Vandaag de 2 dag! Terwijl jullie nu mijn site bezoeken ben ik waarschijnlijk bij me vriendin van me daarom plan ik deze blogpost in. Laten we beginnen! 

Ik ben niet snel bang! En ja ik zeg het zelf! Hebben jullie wel een gehoord van glaasje draaien, geesten en zolke dingen? Nou ik ben bang voor geesten, sommige geloven er niet in sommige wel, ik dus wel.Mega bang ben ik er niet voor maar ik ben wel bang dat er een geest bij mij ergens rond zweeft. Want soms heb ik er heel erg last van maar soms ook niet.

Dan de ding waar ik ook wel bang voor ben, een dierbaar verliezen. Ik heb eigelijk nog nooit echt een dierbaar verloren en daar ban ik zo bang voor. Want ja het zou best kunnen pats boem en ze/hij is er niet maar. En daar ben ik echt zooo bang voor! 

En dan nog een kleine bangheid (bestaat dat woord? Bangheid?). Het donker, ja ik moet eigenlijk altijd wel licht hebben! Ook s'avonds heb ik altijd me mobiel naast me bed voor licht. Hihih. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie