zaterdag 16 juli 2011

30 days challenge - #1 Likes & Dislikes

Yeah vandaag de eerste dag van de 30 days challange! Deze challange is niet zo moelijk. Door de de 30 days challange leer je mij beter kennen! Laten we beginnen. 10 Likes en Dislikes, dat is de opdracht voor vandaag.
-Lachen:
Lachen maakt me blij, lachen maakt iedereen blij! Ik hou nou eenmaal van lachen. Mensen die me kennen moeten ook vaak om mij lachen, ik lach al heel snel in een duik. Lachen hoort bij mijn 10 likes. 

-Muziek:
Net als lachen maakt muziek me blij. Ik kan net zonder muziek, als ik muziek hoor wordt ik gelijk blij. Ook als ik boos ofzo ben ga ik altijd naar me kamer muziek luisteren.

-Ben & Jerry ijs:
Misschien denk je nou iets van, wtf! Ja dat kan ik wordt blij als ik Ben & Jerry ijs eet. Waarom? Ik  heb werkelijk gene idee! 

-Cupcake's:
Cupcaaaaaake's! Ja deze zijn onwijs schattige en lekker! En toen valling heb ik net cupcake's in de over gedaan!

-Shoppen: 
Wie houd er nou niet van shoppen? 

-Social Media/Internet:
Internet, ik ken er niet zonder  mee! Ten eerste kan ik dan niet meer bloggen met jullie! En omdat ik Twitter, Hyves & Youtube verslaafd ben! Hahamwmah 

-Beauty & Fashion:
Nou ik denk dat hier geen uitleg hoef gegeven? 

-Op Vakantie Gaan:
Ik hou van op vakantie gaan, het liefst zo ver mogelijk. Lekker weer, lekker eten , nieuwe mensen kennen en een andere cultuur. Altijd leuk vakantie ik kan niet wachten.

-Vrienden & Vriendinnen: 
Met mijn vrienden en vriendinnen heb ik altijd leuk. Op hun kan ik altijd op rekenen. Ik hou van jullie <3 !

-Leuke, Lieve Of Grappige Reactie's krijgen:
Leuke, lieve of grappige reactie's krijgen is altijd leuk, op filmpjes, artikelen of op straat het is altijd leuk!

Dit zijn dan de likes er zijn naturlijk veel meer likes in mijn leven maar ik behandel er maar 10 zo als gevraagt. Met de dislikes ga ik niet veel op in dus geen uitleg bij de dislikes, sorry daar voor wil je toch uit leg zet het dan in de reactie's.


- Fietsen in de regen 
- Liegen
- Arrogante meisjes
- Stomme reactie's
- Slechte kleding
- Mensen die denke dan ze alles beter kunnen dan iedereen en alles 
- Badhair days
- Smaken tijdens het eten
- Leraren die je al straf geven als je zegt dat iemand zijn kop moet houden

Oke dit was dan de eerste dag van de 30 days challenge! Morgen weer een nieuwe dag en zo niet over morgen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie