maandag 1 augustus 2011

Piep kleine winactie!

Ja, een winactie. Een piep kleine winactie. Deze winactie is dus niet heel groot! Ik ga 29 Augustus t/m 2 September ben ik op vakantie. Nou leek het me wel leuk om een Gastbloger te kiezen! Dus om het kort te maken, ik kies iemand die voor mij mag invallen. Maar ik ga naar Parijs! Dus neem ik voor de winnaar nog een klein cadeautje mee! 
Wat moet je doen?
1) Je moet volger zijn op deze blog, maak niet uit hoe. 
2) Laat een reactie achter met een geldige e-mail aders en je naam.
Extra kans maken?
1) Volgs ons op Bloglovin'
2) Volg mij op twitter en plaats dit bericht
''Ik wil kans maken om gastblogger te zijn op www.cupcakeandbeauty.tk jij ook? RT is lief ♥ #CaB @xxx_Cindy''
3) Plaats een blogpost op je blog.

Dus ik vraag niet te veel toch? En ohja de extra kans maken dingen dan gaat je naam vaker in het rad. Dus als jij alles alles heb gedaan komt je naam er 5 keer in. En zet in je reactie ook even je Bloglovin' account, je Twitter account en de link naar de blogpost. Dus ik ben erg benieuwt. Je kan mee doen tot 12 Augustus. Alle inzendingen die ik na 20:00 krijg die hebben helaas pech gehad. De uitslag komt de volgende dag. 




1 opmerking:

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie