vrijdag 5 augustus 2011

Oeps..

Oeps.. In de winactie zei ik dat ik 29 Augustus t/m 2 September op vakantie ben. Dat had ik fout. I know FAIL! Maar ik zou het uit leggen. Ik ga op vakantie met me tante, oom, nichtje en een nicht. Maar mijn nicht woont in Arnhem en die heeft dus één of twee weken eerder vakantie als ik, dus moet zei ook één of twee weken eerder naar school. Maar mijn tante dacht dus dat wij op de zelfde dag weer naar school moeten maar dat is niet zo. Dus zei ze tegen mij "We gaan de laatste week van jou en Yline op vakantie". Maar dat is dus voor mij niet de laatste week maar voor me nicht (Yline). Dus ik dacht dus dat ik de laatste week ga maar dat is niet zo en 29 Augustus t/m 2 September is mijn laatste week. Maar ik ga dus 15 Augustus al op vakantie! Dat wist ik dus helemaal niet! Dus wil ik wat veranderen.. Je kan mee doen tot Woensdag 10 Augustus in zenden. De uitslag komt gelijk de volgende dag als goed is. En ja wie weet win jij en kan je gelijk 15 Augustus voor me invallen! En het maakt eigenlijk helemaal niks uit wat je wil posten, een artikel of een filmpje maakt niks uit.  Maar ik neem me laptop wel mee dus af en toe komen er nog wel blogposten uit Parijs. Oh en dan nog iets ik heb wel wat artikelen in geplant. Dus heb je nog niet mee gedaan? Doe mee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie