dinsdag 2 augustus 2011

30 days challenge - #7 Je irritaties

Vandaag opdracht 7, je irritaties. Geen moeilijke op dacht want ik wordt al heel snel geiriteerd. Laten we beginnen. En is dat meisje hier boven niet schattige?
Als iets niet lukt
Ik wordt echt heel snel geiriteerd als iets niet lukt. Arrr laten we hier over op houden.

Mensen die drammen:
Of hoewel mensen die maar door blijven zeuren.

Mensen die je lastig vallen op Hyves/Msn als je bezig bent:
Hier wordt ik dagelijks gek van.

Arrogante meisjes in de ik-kan-alles-beter-dan-jij stijl:
Echt waar dit zo zulke irritante meisje aaaaar!

Ik hoop dat jullie nu een beetje weten waar ik echt gek van wordt en wat mijn irritaties zijn.

Wat is zijn jou irritaties?


2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel.
    ik haat ook de arrogante meisjes die alles beter weten enzo.
    grrr,

    leuke site!
    ik volg je.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Curaa97
    Jaa hé?! Wat leuk dat je me volgt! <3

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie