vrijdag 29 juli 2011

Tag: Ben jij een echte beautyfreak?

Eindelijk weer een tag! Het is best lang geleden dat ik weer een tag heb gedaan. Maar goed vandaag weer een nieuwe. Ik ben helaas niet getagd. :( Maar ik zag de tag op Beautyill staan en ik vond hem leuk dus ik dacht ik neem de tag over! 

Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?
Ik spaar eigenlijk niet echt, ik weet het. Ik kan gewoon niet sparen, op een of andere manier spaar ik voor iets en dan zie ik iets leuks en dan koop ik dat van het geld waar ik mee aan het sparen was. Ik loop eigenlijk gewoon de winkel in en kijk of ik genoeg heb. Alleen met vakantie gaan en shoppen spaar ik geld.

Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
Glitters, met glitter kan je alles. Je kan glitters op je nagels doen, op je ogen, op je wangen, op je lippen alles. En dat vindt ik altijd zo leuk, als je met één product zo veel dingen kan doen.

Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die 
fantastische oogschaduw?
Eigenlijk bijna niemand. Nou niemand? Drie, drie vriendinnen ze gillen niet zo hard als ik maar goed. 

Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
Make up weggooien doe ik het liefst nooit! Maar toen valig heb ik een paar dagen geleden nog producten weggegooid. :(

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Sinds een klein kleutertje eigenlijk al. Voor mijn verjaardag wou ik dus altijd al kinder make up koffertjes. Maar sinds ongeveer 3/2 jaar gelden dat ik Beautygloss.nl en al die andere beutybloggers keerde kennen is de Beauty wereld pas echt open gegaan. 

Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een 
eerlijk antwoord?
Jaa hoor, waarom zo ik liegen over hoeveel nagellakjes of oogschaduw ik heb? Van mij mag iedereen wel 
weten wat ik in mij stash heb.


Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Eigenlijk helemaal niet vaak. Licht er aan soms één keer peer week en soms ook helemaal niet...

Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Best veel, soms 2 en soms ook wel 4? Met artikels is het wel eens verschillend. Maar ik bezoek natuurlijk ook BeautyBloggers. Maar soms plan ik ook wel eens wat ik en dat heeft ook tijd nodig.

Wat is je favoriete make-up item?
Ik denk toch echt de Nivea Mascara in Back 01.

Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op?
Nee zo als ik eerde zei ik loop gewoon de winkels in en kijk of er wat leuks bij zit en of ik genoeg geld heb en dan koop ik het. :) Klink best verwent voor sommige 

En dan het moment wie ik ga taggen! Ik tag Femke en Eljah. Heb ik je niet getagd dan mag je de tag altijd nog over nemen. 


1 opmerking:

  1. Oeh superleuk!
    Ik zie 'm nu pas, omdat ik op vakantie was. Maar ik ga 'm zekerweten doen!
    Je hebt trouwens ook een superleuke site!
    Liefs, Eljah

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie