zaterdag 30 juli 2011

Mini Interview met VeraCamilla & Sanne

Eergisteren was er een leuke livechat van Sanne. Het was echt heel erg gezellig. Niet alleen Sanne was er, maar ook VeraCamilla, Esther & Jordy (Postduif). En natuurlijk heb ik Vera & Sanne gelijk wat vragen gesteld, een soort mini interview! 
Wat was je eerste beautyproduct?
Lippenstift.

Wat voor werk doe je?
Ik ben verkeer regelaar op het strand

Ben je een Forever 21 lover?
Beetje

Hoeveel abonees heb je nu op Youtube?
3500
Wat vindt je van Britt's kleding lijs?
Heeft ze een kleing lijn? Hahah Super mooi hoe duur is een shirt?

Wat vindt je van de prijzen van Mac?
Duur eigelijk, ik vindt je dat eigelijk wel gehypt wordt, maar wel mooie producten

Wat vindt je van Justin Bieber? (bah!)
Ik heb geen idee eigleijk geen mening!

Wat is je lievelings make up winkel?
Geen idee Kruitvat, nee Kiko Neee Inglot!

Waarom ben je een BeautyBlog begonnen?
Ik moesst een keer in vallen bij Linda en toen moest ik blijven 
Later kwam The Beauty Poilish nog. Geen idee wie dat was?

Daarna kwam Esther nog! Van BeautyFreak.nl.


En ziet nog ff haar grootst aan koop zien uit Londen. Haar muts sjaal! :D

Na dat Sanne klaar was met Chocomelk drinken moest ze gaan eten. En toen kwam VeraCamilla het over nemen! gezellig!
Wat was je eerste beautyproduct?
Liplogss een door zichtige van de Hema. Wel leuk verhaal ik zag dus allemaal van die meisjes en die hadden dus ligloss op, en ik zei tegen me moeder dat wil ik ook maar dat gaat toch niet lukken! En toen zei me moeder van jawel hoor en nam ze me mee naar de Hema en kocht ze een doorzichtige lipgloss voor me.

Wat vindt je van Samantha uit Utreg?
Haar vindt ik altijd leuk, voor al haar eerste filmpje

Wat voor werk doe je?
Salpen, nee me blog is me werk daar verdien ik me geld mee.

Ben je een Forever 21 lover?
Ik heb niks van Forever21.

Hoeveel abonees heb je nu op Youtube? En dan je VeraCamilla kanaal.
Bijna 7000

Wat vindt je van de prijzen van Mac?
Hoog, maar ze worden nog duruder. Elk jaar worden de prijzen van Mac een stukje duurder 

En toen kwam Jordy! Nou het was echt heel erg gezellig. Misschien dat ik ook binnen kort wel een LiveChat doe! Oh en ik heb een paar filmpje op genomen!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie