zaterdag 9 juli 2011

Catrice Nieuwe Lijn!

Catrice komt weer met een nieuwe Limited Edition lijn de Modern Muse.
Laten we kijken wat er nu in zit.
Het eerste product is de Made To Stay Longlasting Eyeshadow, een crème oogschaduw dus. Hier ben ik heel benieuwd naar omdat crème oogschaduw vaak in je plooitjes gaat en niet echt lang blijft zitten. Verkrijgbaar in de volgende kleuren: C40 Lord Of The Blings, C50 Metall Of Honor, C60 Jennifer’s Gold Rush. Prijs €3,49.
Over de Eyeliners van Catrice ben ik eigenlijk heel erg tevreden dus ik verwacht dat de Modern Muse by CATRICE – Precision Eye Pencil ook een heel fijn product is. Deze heb je in de volgende kleurtjes: C60 Khakitoo, C70 I Wood If I Could, C80 Wildthing. Prijs €2,29
Een tijdje geleden kwam Rimmel ook al met een mascara waarmee je verschillende looks kon maken, nu heeft Catrice ook een soortgelijk product uitgebracht, namelijk: Modern Muse by CATRICE – Evolution To Revolution Mascara. €4,49.
Lipstains zie je steeds vaker en ook in deze Limited edition van Catrice zit de Colour Infusion Longlasting Lip Stain. Ik ben wel heel benieuwd naar de kwaliteit van dit lipproduct. Verkrijgbaar in twee verschillende kleuren: C10 Holly Wood en C50 Red & The City. Prijs €3,99

Natuurlijk zitten er ook in deze collectie nagellakjes. Ik vind de kleuren niet allemaal heel bijzonder maar de oranje en de gouden wil ik graag in mijn stash hebben. Er zijn vier verschillende kleuren namelijk: C560 Rusty But Sexy, C650 Goldfinger, C680 Khaki Perry en C620 Captain’s Sparrow Boat. Prijs €2,49.



2 opmerkingen:

  1. stap 1:
    ga naar onderwerpen
    stap 2:
    klik op een gadget toevoegen
    stap 3:
    zoek naar: ''pagina's'' klik daar op opslaan.

    Klaar ik hoop dat het goed gaat,volg je me op me blog ik volg je dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. stap 1:
    klik op dashboard
    stap 2:
    klik op berichten zenden
    stap 3:
    klik op pagina's bewerken
    stap 4:
    klik dan op nieuwen pagina's
    stap 5:
    dan kan je een pagina maken

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie