vrijdag 26 augustus 2011

Top 5 Amerikaanse Youtubers

Vandaag laat ik jullie zien wat mijn favoriete Amerikaanse Youtubers zijn.
Nummer 1 is zeker Macbarbie07! Ik hou van haar stijl! En ze is echt super knap meisje. 

                                           
Als tweede is Juicystar07. Ook zij is echt super knap en het is ook gewoon leuk om naar haar te kijken! 

Héy, ik zei geen beauty! Hahah maar ik ben ook geabonneerd op de Cimorelli's en zo als jullie wel weten ben ik nog al verslaaft aan de Cimorelli's. Omdat het geen Beauty is heb ik het expres op de derde plek gezet. 


Sorry dat er 2 of 3 dagen geen artikelen kwam dat komt omdat ik toen een beetje ziek was en omdat ik dacht dat ik artikelen had ingeplant maar dat had ik dus mis! Sorry!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie