zondag 28 augustus 2011

S.O.S Naar Een Festival Met Beauty

OKe ik ben 11 en ga nog niet naar een festival of zo duhh. Maar ik vond het wel leuk om wat tips tegeven, misschien zijn ze ook wel handig voor iets anders kamp of zo? Als je naar een festival gaan ben je eigenlijk meer bezig met feesten drinken en lol hebben, maar je wilt er wel goed uitzien denk ik? 
Voor de ogen:
Voor de ogen zou ik niet té veel gebruiken, ik zou thuis eerst een simpele look maken die je daar kan dragen. Ik zou dan ook niet te veel oogschaduw mee nemen. En met de mascara zou ik dan wel waterproof doen want je weet maar nooit, wie weet krijg je wel een biertje over je heen! Whha.
Voor de lippen:
Voor de lippen zou ik iets nemen wat er lakker lang opblijft. Ik zou dan een lippestain mee nemen of anders gewoon een lekkere lippebalsem.
Voor de huid:
Voor je huid zou ik niet te veel aan doen. Maar gebruik wel een foundation met SPF er in dat is beter voor je huid aan gezien je buiten bent enzo.

Voor het haar:
Voor het haar zou ik Droog Shampoo mee nemen. Want ik neem aan dat je niet onder de douche gaat daat. Dus neem voor de zekerheid droog Shampoo mee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie