vrijdag 1 juli 2011

Tag: Your mobile phone

Vandaag de Your mobiele phone tag. Het is de bedoeling dat je een paar foto's van je mobiel er op zet en dat je de onderstaande vragen beantwoordt. Ik ben niet getagt maar ik zag deze op heel veel andere blogs en ik wou hem zelf ook graag doen, dus laten we beginnen.
1. Welke mobiele telefoon heb je?
De iPhone 3, ik weet het een helle oude.

2. Hoe lang heb je deze al?
Umh... Nog niet geen 1, 10-11 Maanden? 

3. Welke zou je graag willen hebben?
Blackberry Bold 9780 !! Maar misschien krijg ik er ook een.

4. Kan jij makkelijk zonder je telefoon?
Neeeeh! Ik moet hem echt altijd bij me hebben. Ik heb hem wel eens vergeten en ik werd knetter gek! En natuurlijk kan ik dan altijd Twitteren. 

5. Welke kleur heeft je telefoon?
Zwart.

Ik ga niemand tagen ofso? Maar je mag hem natuurlijk altijd over nemen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie