maandag 4 juli 2011

Nieuwe essence Trend Edition Ballerina Backstage!

Essence komt in Augustus weer met een nieuwe collectie en deze keer is die ballet gerelateerd. Het is gelukkig niet een hele mierzoete collectie geworden met alleen maar pastel tinten er zitten zelfs ook wat fellere kleuren bij.
Deze collectie komt met 3 crème oogschaduws, 5 nagellakjes, 3 lipglosses, een crème blush, een setje plak nagels en een schattige haarband. Laten we de spulletjes eens gaan bekijken 
 
Als eerste de crème oogschaduw, ik hoop dat deze beter zijn dan die uit de vorige LE serie. Deze zal verkrijgbaar zijn in de kleuren 01 dance the swan lake, 02 pas de copper en 03 grand-plié in black en zal 2,29 € per stuk gaan kosten. Ik denk dat ik hiervan de Roze of Bruine mee zal nemen. Op zich zou je de Zwarte ook als gelliner kunnen gebruiken.




     

De glosses komen in de kleuren 01 wear your little tutu, 02 on your gracile tiptoe en 03 do a floating pirouette en zullen 1,79 € gaan kosten. Of ik van de koop weet ik nog niet, dat zal aan de pigmentatie liggen, maar dat bekijk ik wel als ze in de winkel liggen.

En dan het product waar ik het meest benieuwt naar ben! crème blush uit in de kleur 01 prima ballerina en zal 2,79 € gaan kosten. Deze ga ik zeker kopen.





Ook komen er weer 5 lakjes uit, deze zullen verkrijgbaar zijn in de kleuren 01 dance the swan lake, 02 wear your little tutu, 03 on your gracile tiptoe, 04 do a floating pirouette en 05 grand-plié in black en zullen 1,79 € kosten. Hier van ga ik wel wat van kopen, ik denk dat ik 01 02 & 03 ga kopen die ander 2 vindt ik maar niks.

Het setje nagels ziet er wel schattig uit met zijn kant printje.  Dit setje zal 2,99 € kosten en heeft de naam 01 Feels like dancing.

Het haarbandje vind ik wel heel erg schattig, maar of deze bij mijn haar past?? Ik twijfel dus nog, maar leuk vind ik hem in elk geval wel. Dit haarbandje zal 1,49 € gaan kosten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie