woensdag 29 juni 2011

Music of the Moment

Music of the Moment jaaa, vandaag laat ik zien naar welke music ik luistert.

Bruno Mars, hij blijft echt één van me lievelings zangers. Ook de Lazy Song hoort daar bij. Alleen de clip is al heel grappig.

Ook de Cimorellis. Ik heb hier al een keer een blogpost over gemaakt. Dit is een van de leukste en mooiste covers van hun.

Alexis Jorden, heeft altijd wel leuke liedjes. Dit is volgens mij een van de nieuwste liedjes van haar. 

Hier kan ik niet veel over zeggen ofso. Dit is gewoon het beste liedje van Jessie J. Jessie J is ook echt heel goed. 

En als laatst Katy Perry met Last Friday Night T.G.I.F. En als je goed kijkt zie je Rebecca Black. Je weet wel van Friday dat liedje die iedereen leuk vindt *NOT*.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie