donderdag 16 juni 2011

Koffie?


Juist ja koffie? Ja koffie, nee dit artikel gaat niet over koffie. Nou ja... Koffie masker! Vandaag ga ik je uitleggen hoe je nou een koffie masker maakt. Ik heb het zelf verzonnen dus laten we zeggen, Ala Cindy Maskertje? 
Wat heb je nodig?
- Op los koffie
- Melk
- Schaaltje/Bakje/Kommetje
- Eet lepel

Nou de honing heb ik er net zelf ff bij toegevoegd, want normaal gebruik ik die nooit! Als eerste die je de oplos koffie in het schaaltje of wat dan ook. Je moet zelf ff kijken hoeveel oplos koffie je er in doet, als je een dikke maskertje wil hebben die je er wat meer in. Als je een iets minder dikke masker wil doe je er wat minder in, zelf hou ik van wat dikke maskers. Dan doe je er 1 eet lepel in, en roeren maar. Het is pas goed als  het een lekker dik papje is.

Succes! En natuurlijk gaan jullie mij nog wel zien met een lekkere koffie masker op!

1 opmerking:

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie