zaterdag 4 juni 2011

ABC Tag!!

Ook hou ik van Tag's, hahah. Vandaag de ABC Tag, ik ben niet getagt maar toch wil ik dit voor jullie doen.

A - Age 
Ik ben nu 11, maar in Oktober ben ik 12. 11 Klinkt zo jong weet je? Zo dicht bij de 10 en 10 is weer heel dicht bij 9, en 9 is gewoon jong. 

B - Bed size
Ik heb gewoon een eenpersoonsbed maar ik wil graag een ander half persoonsbed. 

D - Day
Het is vandaag Zondag! Lekker vrij van school, o hoewel ik morgen wel naar school moet.

E - Essential start to your day
Een croissantje met kaas, mmmmmmh.

F - Favourite colour 
Roze! Maar wel licht roze. En wit?

G - Gold of Silver 
Zilver! Goud vindt ik ook wel mooi maar ik vindt Goud iets meer voor blonde mensen, ik weet ook niet waarom ik dat vindt. Maar Zilver is toch meer voor mij.

H - Height 
Nou ik heb nu ff geen zin om te meten, maar toen ik voor het laatst had gemeed was ik 1,58.

I - Instruments
Nee, ik speel niks. xD

J - Job title
Nee ik heb geen bijbaandje.

L - Live
Lekker in Nederland.

M - Mom's name
Mijn mammie is Chinees, dus lekker ene moeilijke naam. Zhao-Yi (Je zegt het als Zouwie)

N - Nicknames
Die heb  ik niet echt maar ze verkorte mij naam wel (eens bijna altijd) Cin.

O - Overnights in the hospital
Nee, nog nooit. Ook niet toen ik geboren werd, ik was thuis geboren.

P - Pets
Nee niet meer. We hebben wel 2 honden, een paar vissen, 2 konijnen en 1 hamster.

Q - Quote from a movie
Ik heb ff geen idee xD

R- Right or left handed
Ik ben Rechts 

S - Siblings
Nee, ik ben alleen, :(

T - Time you wake up
Best laat iets van 12:00? xD

U - Underwear
Wat moet ik hier nou weer typen dan? xD

V - Vegetables you dislike
Gewoon alle groente, ik ben anti groente. Helaas moet ik het wel eten van me Mammie.

W - Weather do you prefer
Doe de zon maar.

X -....
Hier is gewoon niks aan te doen he? De X is gewoon een raare letter.

Y - Yummy food that you can make
Cupcake's!!! 

Z - Zoo
Ik hou niet zo van de dierentuin.

Nou ik hoop dat jullie het leuk vonden. Ja ja en nu komt het wie ga ik tagen? Ik tag Samantha van


1 opmerking:

  1. Ik kon eerder niet reageren met mijn google-account. Maar leuk dat je meedoet met mijn winactie. Je bent alleen vergeten om je e-mail adres achter te laten. Zou een beetje zonde zijn als je had gewonnen en we konden je niet bereiken. Dus zou je die toch nog even achter willen laten?

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie