zondag 29 mei 2011

Lauren Conrad Hair Tutorial


Ik zat me gisteren een beetje te vervelen, dus ging ik op Youtube maar tutorial's zoeken. Ik kwam de LC hairband tegen. Op deze foto hier boven kan je zien dan die aardig gelukt is, alleen jammer dan ik bruin haar heb (misschien kan ik het wel een keertje bij Terri doen?). Het is vrij simpel, wil je het ook leren bekijk deze video hier onder.



Dit is de tutorial, zij heeft hem wel wat strakker maar bij mij wou die juist niet strakker. Je kan je haar bijvoorbeeld nu ook in een staat doen of in een knotje met een mooie bloem, lekker zomers. 




Het is best wel makkelijk. Ik wil nog meer van deze haar tutorial maken als jullie het leuk vinden.



Hebben jullie hem ook gemaakt? Stuur een link in de reacties!


P.s Willen jullie nog meer van deze tutorial's?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie