zaterdag 30 april 2011

Witte tanden voor bijna niks?


Witte tanden? Dat wil iedereen wel, of niet? Als je dit filmpje van Samantha (als ik het goed schrijf) heb bekeken    heb je een hele goedkope manier, maar ook is het best slecht ik ga het Maandag voor jullie testen! Doe dit echt als je blieft niet té vaak want het is echt heel slecht voor je tanden! Maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden! En tot slot weer een vraag:
Wat heb jij liever: Een mooie witte gebit met gaatjes of een gele gebit zonder gaatjes?



1 opmerking:

  1. oeiii ik zou het echt niet doen als ik jou was!!! je bent nog jong en het is dan zo zonde om je gebid nu al zo flink aan te pakken! je glazuur gaat echt kapot!!! Dus ik zeg; niet doen! en de vraag; ik zou het allebij niet willen dan maar naar de tandarts bleken en dan ook nog eens geen gaatjes ;-) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie