vrijdag 8 april 2011

Update

Heeeey,

Ff gauw een update... Omdat ik de laatste tijd in me eentje artikelen schrijf. Waarom Terri geen artikelen schrijf komt omdat ze net gaat verhuizen en in haar oude huis waar ze nu nog in woont heeft ze geen computer enzo? Daarom schrijf ik voorlopig in me eentje artikelen. Ik hoop dat jullie daar geen problemen mee hebben. Maar gelukkig als ze bij mij is kan ze vol op gaan bloggen!! En ze heeft altijd de bieb nog :D. Binnenkort komen er ook meer dingen zo als filmpjes, DIY's, ... of the day enz. Morgen staat er natuurlijk wel een artikel. Alleen heb ik het zelf ook wel druk. Maar ik doe me best! Zondag ga ik denk ik een collage maken. Je weet wel, misschien volg je www.Teskuh.nl ? Oh ja vriendinnen van mij hebben nu ook nog een site, www.allforgirls.simpsite.nl .

Wat heb ik het toch zwaar :P



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie