dinsdag 5 april 2011

Lauren Conrad


Lauren Conrad! Wie kent haar niet? Haha best veel mensen kennen haar niet als ik op school over Lauren Conrad praat hebben ze allemaal dikke vraag tekens op hun voor hoofd. Maar Lauren Conrad, ik weet nog steeds niet hoe je haar achternaam uitspreekt hahah. Lauren Conrad in bekend van The Hills op MTV., en de 4de seizoen eruit gestapt (weet ik zo niet uit me hoofd). Ook is ze bekend om haar stijl. Ik hou echt vaan haar stijl!

Dit is nog al een kleine foto, maar deze vindt ik echt zo mooi! Ook haar haar is echt GE-WEL-DIG! Maar dat is niet alleen alles, ook heeft ze nog 4 boeken geschreven. L.A Candy, Sweet Littel Lies, Sugar & Spice & Lauren Conrand Style, alleen wel jammer is dat ze in het Engels zijn(en aangezien mijn Engels niet zo perfect is). Maar daar mee houd het niet mee op, ze heeft haar eigen kledinglijn: The Lauren Conrad Collection. Hier zie je wat er voor bij kwam op de catwalk in het voorjaar 2009





Als deze kleding niet zo duur was zou ik het kopen! Nou niet alles er zitten ook wel dingen bij van wat ik denk: "Nou dat kon je wel weg laten, joh'.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Geen gescheld
♥ No Spam
♥ You are a sweetie